Ecash Afhaal-bezorgmodule

NIEUW: Online bestelsysteem direct vanuit de kassa!

Voor bedrijven waar afhalen en bezorgen een grote rol speelt is de Ecash Afhaal-/Bezorg Module zeer interessant.

!!! NIEUW: Ecash online bestelmodule !!!

Laat uw gasten bestellen voor afhalen en bezorgen op uw eigen online bestelsysteem, direct gekoppeld aan de kassa!

Als toevoeging op de bestaande afhaal- en bezorgmodule hebben de we nu een nieuwe online bestelmodule. Zoals u van ons gewent bent werkt deze zeer gebruiksvriendelijk en nog belangrijker… de producten en het beheer worden rechtstreeks vanuit uw kassa gedaan, geen dubbele programmeringen meer. Artikelen toevoegen of prijswijzigingen heeft u volledig zelf in de hand zonder tussenkomst van anderen, worden kinderlijk eenvoudig en besparen u veel tijd!

Sterker nog, wij werken samen met Mollie als betaalprovider waar u zelf een account afsluit, zo heeft u de opbrengsten volledig in eigen beheer zonder tussenkomst van anderen. U kunt middels diverse instellingen zelf bepalen of bestellingen voor afhalen en of bezorging vooraf middels iDeal voldaan dienen te worden en wat het minimale orderbedrag is.

Uw bestellingen overzichtelijk weergegeven

Deze module is zeer eenvoudig te bedienen. Elk personeelslid kan hiermee direct aan de slag: geen onleesbare handgeschreven bonnen meer, maar duidelijke klant- en adresgegevens.

U kunt in een oogopslag zien voor wie een bestelling bestemd is, wat de gewenste levertijd is en of de bestelling al is afgerekend of nog betaald dient te worden bij levering. Ook is er een overzichtelijk scherm met de statussen van de afhaal- en bezorgbestellingen. Bovendien worden de bestellingen direct verwerkt in de omzet.

Werking van de module

Een klant plaatst de bestelling via telefoon of email. De medewerker drukt op de “+” knop voor het invoeren van een nieuwe bestelling, direct hierna kan de medewerker een postcode en huisnummer ingeven en controleert het systeem of de klant reeds bestaat. Indien de klant al bestaat bevestigt de medewerker de keuze en voert de bestelling en gewenste levertijd in. Bestaat de klant nog niet dan krijgt de medewerker een scherm waarin de ingevoerde postcode en huisnummercombinatie automatisch wordt aangevuld met de straat en plaatsnaam. De medewerker vult de naam en het telefoonnummer van de klant in en gaat verder met het invoeren van de bestelling en bezorgtijd.

Wijzigen bestelling status

Na invoer van de bestelling kan men aangeven of de bestelling direct in bereiding moet gaan(status: bereiding) of dat deze moet wachten (status: wacht). Bij directe bereiding worden de maakbonnen in de keuken geprint en kan direct begonnen worden met de bereiding. Indien men kiest voor wacht kan men de gewenste afhaal- bezorgtijd aangeven. Het systeem print automatisch de bonnen 20 minuten voor de bezorgtijd, het aantal minuten voor printen is instelbaar in de instellingen.

Bezorgen van de bestelling

Zodra de bestelling klaar is dient deze te worden toegewezen aan een bezorger, de status van de bestelling verandert in “bezorgen” met daarbij vermeld welke bezorger om welke tijd is vertrokken. Bij het kiezen van een bezorger kunt u direct de nota printen met daarop de juiste klantgegevens.
 
Optioneel: indien u ook een laserprinter besteld, is het mogelijk de nota op a5 of a4 te printen. Hierbij heeft u ook de mogelijkheid een klein plattegrondje voor de bezorger mee te printen van de omliggende straten.

Afhandelen van de bestelling

Als de bezorger terugkomt vinkt deze zijn bestelling af als “afgehandeld” waarna de bestelling uit het overzicht verdwijnt. Aan het einde van zijn dienst kan op de kassa bekeken worden hoeveel bestellingen de bezorger heeft weggebracht. Zodra u op de naam van de bezorger drukt krijgt u een overzicht van de door hem bezorgde bestellingen en het totaalbedrag wat de bezorger aan u dient af te staan. U kunt dit bedrag in één keer afrekenen waarna deze betalingen worden weggeboekt.

Contact

Yourpos Afrekensystemen B.V.
Bakkenzuigerstraat 54
1333 HA Almere

Volg ons ook op de socials

Contactformulier