Yourpos

Meet the team

Bas de Veen

Interview

Bas, het kopje koffie is gezet. Nu is het tijd om jezelf even voor te stellen.

Mijn naam is Bas en met mijn 18 jaar ben ik de jongste van het team. Ik ben geboren, getogen en nog steeds woonachtig in Hilversum. In mijn vrije tijd houd ik ervan om hard te lopen, vooral op de Hilversumse heide. Dat is een prachtig stukje om lekker hard te lopen! Daarnaast vind ik het ontzettend leuk om te voetballen. Een goed boek lezen met een grote kop thee doe ik ook graag.

Wanneer ben jij gestart bij Yourpos en wat verbindt jou met Yourpos?

Ik ben in november 2019 in dienst getreden. De uitdaging van de functie sprak mij enorm aan, net als de ambitie en gedrevenheid van de rest van het team. Er is altijd ruimte voor gezelligheid en een geintje. Het leukste in mijn functie vind ik het klantcontact. Onze klanten helpen met een specifieke vraag is iets waar ik ontzettend blij van word!

Samen met collega Olaf zit je op het servicebureau. Kun je vertellen hoe een gemiddelde dag voor jou eruit ziet?

Geen enkele dag is hetzelfde en dat maakt het ontzettend leuk, maar ook lastig te omschrijven hoe een gemiddelde dag eruit ziet. Ik ben namelijk de ene dag onderweg en andere op kantoor. Een gemiddelde dag op kantoor bestaat vooral uit het opnemen van de telefoon, serviceverzoeken en storingen oplossen. Wanneer er een levering gepland staat, dan programmeren en bereiden wij dit op kantoor voor. Daarnaast doen we vanaf kantoor veel updates bij klanten of installeren we nieuwe modules.

Je helpt klanten dus met vragen en problemen. Wat vind je daar zo leuk aan?

Het leukste is dat je klanten altijd kunt helpen. Vooral bij de wat moeilijkere vraagstukken komen we altijd tot een passende oplossing. Het klantcontact vind ik ook heel leuk. Ik heb vaak interessante gesprekken met ambitieuze, gedreven mensen waar ik ook een hoop van leer. Ik word daar vrolijk van!

Welk product van ons vind jij het leukste om te installeren?

Ik vind het installeren van kassassystemen het leukste. Het blijft elke keer weer een uitdaging om het hele systeem netjes af te werken. Door de hoge standaarden die we hanteren tijdens een installatie, verkleinen wij de kans op storingen aanzienlijk. Een goedwerkend kassasysteem is essentieel voor een (horeca)ondernemer. Dat beseffen we ons ontzettend goed. Daarom maakt het mij trots als we een systeem hebben geïnstalleerd waar de klant extreem blij mee is.

Op welk project ben jij het meest trots en waarom?

We hebben een tijdje geleden een grote levering gehad in het oosten van het land. Hier hebben wij twee kassasystemen, een server en vijf ticketschermen geplaatst. Dit was een flinke klus, maar na een dag hard werken was het eindresultaat onwijs vet! Een keuken vol schermen die mooi waren afgewerkt. De klant was ook ontzettend trots en blij en dat is waar we het voor doen!

Je oogt altijd zo relaxed en hebt altijd alles onder controle. Hoe doe je dat?

Ik heb een team om mij heen waarvan ik weet dat zij mij helpen. Als de werkdruk oploopt, kan ik altijd bij iemand terecht. Dat zorgt bij mij voor rust. En het zorgt er ook voor dat ik elke opdracht met aandacht en de juiste zorg af kan ronden en het niet onder tijdsdruk ‘afraffel’.

Omdat we tijdig anticiperen op wat er kan gebeuren en we een stapje harder lopen voor onze collega’s, is altijd alles onder controle.