Service

Telefonische helpdesk

Yourpos beschikt over een eigen technische dienst die je zo goed en snel mogelijk van dienst zal zijn om eventuele problemen spoedig te verhelpen.

De helpdesk is op werkdagen
 van 09.00 tot 17.00 uur bereikbaar.

Je krijgt direct een van onze medewerkers aan de lijn. Zij zullen je tijdens het telefoongesprek helpen om vragen op te lossen.

Storingsdienst

Een storing laat zich niet plannen, daarom zijn wij 24/7 beschikbaar voor urgente storingen welke niet kunnen wachten tot de volgende werkdag.

Je krijgt direct een van onze technische medewerkers aan de lijn die de storing zo spoedig mogelijk zal verhelpen. Dus direct persoonlijk contact, geen call center!

Deze service is inbegrepen in onze serviceovereenkomst

Op locatie

Indien storingen niet telefonisch te verhelpen zijn zullen wij ernaar streven deze zo snel mogelijk op locatie op te lossen.

Met een serviceovereenkomst betaal je geen voorrijkosten en geen arbeidsloon tenzij de storing veroorzaakt wordt door invloeden van buiten af. Je kunt hier bij denken aan vochtschade, bliksemschade, valschade, inductie, mollest, etc.

PERSOONLIJKE High-level service

Bij ons is dit de standaard

F.A.Q.

Wat betekent Yourpos?

Yourpos staat voor Your Point Of Sale, of vrij vertaald: jouw kassa. Dit staat bij ons centraal.

Welke service levert Yourpos?

Yourpos heeft een eigen technische dienst die 24 uur per dag telefonisch bereikbaar is voor haar klanten. Tevens werkt Yourpos met een servicecontract waarmee je verzekerd bent van de beste en snelst mogelijke service op momenten dat dit voor jou nodig is, meestal 's avonds of in het weekend. Ben je in het bezit van een servicecontract, dan worden er bij storingen geen voorrijkosten en arbeidsloon berekend. Yourpos zal te allen tijden proberen de storing eerst telefonisch te verhelpen.

Wat voor hardware levert Yourpos?

Yourpos levert kassa's, afrekensystemen en camerabeveiliging voor zowel bedrijven in de horecabranche alsmede het midden- en klein bedrijf.

Welke kassa moet ik kiezen?

De hardware keuze hangt af van de wensen van de klant. Wel adviseren we onze klanten aan de hand van hun situatie. Zo kan een bloemenwinkel vaak prima uit de voeten met een ECR (Electronic Cash Register), omdat de klant vrijwel alleen open bedragen aan een btw-groep toekent. Voor een horecazaak zijn omzet, duidelijkheid en snelheid van zeer groot belang, hiervoor adviseren wij dan ook touchscreen gestuurde systemen.

Kan ik met natte handen op een touchscreen werken?

Ja, de kassa heeft een speciale sealing waardoor, bij normaal gebruik, geen water in het systeem kan lopen. Indien je het scherm dagelijks met een licht vochtige doek afneemt, blijft deze netjes en is dit geen probleem.

Wat is het bereik van de draadloze handhelds?

Het bereik van de handhelds is volledig afhankelijk van de omgeving. Er zijn diverse middelen om het bereik te verbeteren, ook de apparatuur keuze speelt een grote rol. Yourpos is specialist op het gebied van draadloze netwerken. Wij kunnen in de meeste gevallen voldoende dekking realiseren voor een stabiele werkomgeving.

Hoelang kun je werken met de draadloze handhelds?

De effectieve werktijd hangt mede af van de mate waarin de handheld gebruikt wordt. Bij constant gebruik zal deze ongeveer 5 á 6 uur achtereen kunnen werken. Bij minder intensief gebruik is het mogelijk om 8 á 9 uur te werken op 1 accu.

Is de draadloze handheld beschermd tegen vallen en stoten?

Deze handheld is spatwaterdicht en kan tegen een stootje. Om valschade tegen te gaan worden alle handhelds uitgerust met een draagtasje en valbeveiliging. Net als bij andere elektronica is een combinatie met vocht niet aan te bevelen.